27. marec 2012

Mokre jagode, banana, jabolko, čokolada in "Me to you"

Nekoč sem nekje videl, da se s pomočjo akvarija lahko marsikaj naredi ...
Njam, njam sveže jagode :P
Ena ljubših slik dveh jagod.
Jagoda skoči bombico ;)
Ena je še zunaj vode ena pa že pol not.
Ena je bila mal prehitra :)
Postavile so se v vrsto kot pri vojski.
Vsaka svojo pot
Banana njam :P
Jabolko
Milka dve kocki :P
Me to you medvedek.
Potreboval sem stativ, fotoaparat, bliskavico, nožno svetilko, ogledalo, akvarij, dovolj rok in čisto temo.
Zahvaliti se moram Katji, ker mi je pri večini posnetih slik pomagala.

12 komentarjev:

  1. Anonimni3/27/2012

    Odlične slike!

    OdgovoriIzbriši
  2. Anonimni3/27/2012

    za pohrustat!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je blo vse za pohrustat po samem fotkanju. Razen zadnje slike. Tam bi si pa zlomil zobe :) Tak da je kr nazaj na obesku za ključe ;)

      Izbriši
  3. Anonimni3/28/2012

    full hudo!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Anonimni3/28/2012

    brez besed.

    OdgovoriIzbriši
  5. Anonimni3/29/2012

    Perfektno!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Anonimni3/30/2012

    very nice!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Anonimni6/13/2012

    kje je Katja?

    OdgovoriIzbriši
  8. Anonimni7/26/2012

    tole je pa za čisto petko!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Anonimni8/19/2012

    Dober experiment!!

    OdgovoriIzbriši